OFERTA NIE DO ODRZUCENIA

Stwórz ofertę projektową, której nie oprze się żaden inwestor

Dla projektantów i architektów wnętrz, którzy chcą z sukcesem podbić rynek projektowania wnętrz inwestycyjnych i dobrze na tym zarobić  💸

Zaciekawił Cię rynek projektowania dla inwestorów i chcesz spróbować wyjść do nich z ofertą? A może już próbowałaś i się nie udało?

Nie zniechęcaj się! Po prostu musisz sobie uświadomić, że:

Standardowa oferta projektowa, którą masz dla inwestorów indywidualnych, nie nadaje się do pracy z inwestorami w nieruchomości!

Wysyłanie takiej oferty to podstawowy błąd, który popełniają projektanci.

Nie tylko powoduje on, że inwestor Ci podziękuje i ucieknie gdzie indziej, ale też sama utwierdzisz się zupełnie niepotrzebnie w błędnym przekonaniu, że inwestor to pewnie chce jak najtaniej i byle jak. 

A to jest nieprawda!

Po prostu projektowanie dla inwestorów jest inne i Twoja oferta musi to odzwierciedlać, ponieważ:

Inwestorzy są konkretni, zdecydowani i otwarci na oferty, które pomagają im osiągnąć ich cele finansowe.

strzałka

Co oczywiście przekłada się na wiele korzyści dla Ciebie, projektanta:

  • Nie są klientami roszczeniowymi, nie zmieniają koncepcji ani szczegółów w nieskończoność;
  • Są super decyzyjni, bo zależy im na czasie;
  • Wracają do Ciebie z nowymi projektami;

Ale też oznacza, że z nimi pracuje się inaczej niż z klientem indywidualnym i Twoja oferta musi to odzwierciedlać!

Jak to zrobić?

Jak przejść od projektów indywidualnych, które tak ciężko zdobyć i które najczęściej ciągną się w nieskończoność aż do granic opłacalności, do projektów inwestycyjnych, które przyniosą Ci stały, powtarzalny dochód na satysfakcjonującym poziomie?

Jak skutecznie wyspecjalizować się w tej niszy, która ustabilizuje Twoje dochody, przyniesie Ci stałych klientów i przywróci radość z projektowania?

Musisz zacząć od zadania sobie zupełnie nowych pytań

Zamiast zastanawiać się, czy w tej branży nikt Cię nie oszuka, czy nie będziesz musiała robić projektów niezgodnych z przepisami albo z najgorszych materiałów…

(Bo niestety, ale i takie błędne przekonania panują wśród projektantów, którzy w ogóle tej branży nie znają).

Musisz zadać sobie pytania: Jakie potrzeby ma taki inwestor w nieruchomości i w jaki sposób Ty jako projektant możesz je spełnić, jednocześnie dbając o swoje bezpieczeństwo i warunki współpracy zapewniające Tobie dobry dochód i satysfakcję?

Znając odpowiedzi na te pytania, otworzysz sobie drzwi do niszy projektowej, w której póki co nie ma konkurencji, a zapotrzebowanie na projekty jest duże i regularne. 

Cześć!

Z tej strony Emilia Krysińska

Jestem Architektem Wnętrz Inwestycyjnych, a z wykształcenia architektem kubaturowym po Politechnice Łódzkiej. Ukończyłam również podyplomowo Zarządzanie Projektami na Uniwersytecie Łódzkim oraz Wycenę Nieruchomości. Od 2016 r. prowadzę własną pracownię projektowania wnętrz DCODE.

Dobrze wiem, jak to jest otworzyć własną działalność projektową z wysokimi nadziejami, (bo przecież to taki prestiżowy zawód) i boleśnie rozbić się o morze konkurencji:

  • Być jedną z setki tysięcy architektów z taką samą ofertą.
  • Nie mieć pomysłu na to skąd wziąć następne zlecenie.
  • Radzić sobie z roszczeniowymi klientami, którzy się targują, wciąż zmieniają zdanie, a na koniec ciężko wyegzekwować od nich płatność. 
  • Zastanawiać się, czy w ogóle jest możliwe zarobić dobre pieniądze w tym zawodzie. 

Moja droga poprowadziła mnie jednak ku rynkowi nieruchomości, gdzie odkryłam zupełnie niezagospodarowaną niszę projektową — nieruchomości inwestycyjnych.

W 2018 r. ukończyłam roczny mentoring u Wojtka Orzechowskiego, twórcy Warsztatów Inwestowania w Nieruchomości WIWN®, którym rozpoczęłam swoją przygodę z nieruchomościami.

Od 2018 r. działam jako fliper na łódzkim rynku nieruchomości, a w swojej pracowni wykonuję wyłącznie projekty inwestycyjne. Jako pierwsza pracownia projektowa na rynku stworzyłam ofertę pod klienta inwestycyjnego. Takich projektów wykonałam już ponad 800. 

Dlatego możesz mi wierzyć, że

Specjalizacja w tej niszy to dla projektanta idealne miejsce na to, aby odetchnąć od stresu finansowego i tego związanego z klientami indywidualnymi

A do tego, by nauczyć się sposobów na zabezpieczenie finansowe swojej przyszłości.

A ponieważ ten rynek wciąż się rozwija, a projektowo ciągle nie jest wystarczająco zagospodarowany, moją misją jest szerzyć świadomość wśród projektantów o tej nowej, niszowej specjalizacji, która stabilizuje ich dochody, przynosi stałych klientów i przywraca radość z projektowania. 

Gotowa poznać ten świat?

Po pierwsze musisz sobie uświadomić, że inwestor ma w głowie same konkrety. Nie ma czasu ani potrzeby przedzierać się przez różne dostępne zakresy i modyfikacje Twojej oferty. Wczytywać się w zależności i czynniki kształtujące cenę i domyślać się, to jaka ta cena w końcu będzie i co mi jest potrzebne?

On chce szybko wiedzieć, co mu to da, ile to będzie kosztowało i na kiedy będzie gotowe. W ten sposób może zdecydować praktycznie na pniu, że podejmuje z Tobą współpracę. 

Ponieważ inwestorzy są konkretni, zdecydowani i otwarci na oferty, które pomogą im osiągnąć ich cele finansowe.

Jak to zrobić?

Dokładny proces przygotowania oferty projektowej dla inwestora znajdziesz w e-booku:

OFERTA NIE DO ODRZUCENIA

Stwórz ofertę, której nie oprze się żaden inwestor

(i na której Ty dobrze i szybko zarobisz)

Praktyczny e-Book, z którym faktycznie stworzysz atrakcyjną ofertę dla inwestorów i flipperów i na którą oni potrafią odpisać w ciągu godziny: „Tak, robimy!” 

(Tak, dobrze czytasz — bez godzin rozmów, telefonów, wymiany plików i negocjacji).

99,00 zł

Co znajdziesz w e-booku:

5 Eementów Skutecznej Oferty

⚙️ W jaki sposób dać inwestorowi jasno do zrozumienia, że doskonale rozumiesz jego potrzeby i że Twój projekt pomoże mu osiągnąć jego cele — konkretne przykłady sformułowań;

⚙️ Czego w ofercie zdecydowanie masz nie robić i nie pisać, żeby nie stracić zainteresowania inwestora;

⚙️ Jak zabezpieczyć swoje interesy, czyli jakie warunki współpracy zaznaczyć z góry w ofercie, aby współpraca przebiegała gładko, a projekt był dla Ciebie opłacalny;

⚙️ Jak ułatwić życie sobie i inwestorowi poprzez stworzenie oferty uniwersalnej i powtarzalnej;

⚙️ Jakich informacji potrzebuje inwestor w ofercie, aby podjąć decyzję tu i teraz.

Czyli co dokładnie napisać w mailu do inwestora, aby go przekonać do swojej oferty i zaprosić do stałej współpracy.

📧 8 dokładnie opisanych sekcji z konkretnymi przykładami tekstów;

📧 Słowo w słowo to, co ja piszę do inwestorów;

📧 Tylko metody, które sama opracowałam i mam przetestowane od 6 lat, w czasie których wykonałam ponad 800 projektów inwestycyjnych.

Układ maila

Wszystko dokładnie wytłumaczone, dlaczego właśnie tak trzeba do tego podejść i jak zabezpieczyć swoja pracę

(Zupełnie inaczej niż u klienta indywidualnego)

Przygotuj swoją ofertę, kierując się poznanymi zasadami i sprawdź, jaki będzie odzew. Nie musisz od razu wchodzić w nieruchomości, możesz przetestować swój pomysł w ofercie dla inwestora.

Przekonaj się, że jest to bilet do nowej rzeczywistości w Twoim biznesie

Rzeczywistości, w której nie jesteś już zrezygnowana sytuacją na rynku i nie zastanawiasz się, czy własna pracownia projektowa ma sens.

Rzeczywistości, w której jesteś wziętym Projektantem Wnętrz Inwestycyjnych i masz dochodową działalność, pracując na luzie mniej niż 40 godzin tygodniowo.

Gdzie nagle okazuje się, że:

🙏🏻 Twój biznes rośnie, rozkręca się i rozwija a Ty razem z nim;

🙏🏻 Cieszysz się pięciocyfrowym dochodem co miesiąc, regularnym i prostym w obsłudze;

🙏🏻 Nie musisz pracować po kilkanaście godzin dziennie, aby zarobić na ZUS;

🙏🏻 Możesz projektować z pasją, a nie dziwnymi wymaganiami klienta/szefa.

I w końcu masz satysfakcję z prowadzenia swojego biura projektowego 🙌

Stwórz ofertę projektową, której nie oprze się żaden inwestor

Nie zostałaś projektantem po to, by zarywać noce i stresować się tym, skąd będzie następny klient, prawda?

Spróbuj swoich sił w nieruchomościach inwestycyjnych i przekonaj się, że jest to satysfakcjonujący sposób na rozwinięcie swojego projektowego biznesu.

Dla kogo jest to idealne rozwiązanie:

✅  Zaczynasz w projektowaniu wnętrz po studiach i chcesz znaleźć dla siebie konkurencyjną niszę, w której się wyspecjalizujesz i będziesz dobrze zarabiać;

✅  Masz swoją działalność projektową, ale nie przynosi Ci ona normalnych pieniędzy, wiesz, że musisz coś zmienić, aby utrzymać swoją firmę i zarobić na wszystkie opłaty oraz na godne życie;

✅  Pracujesz jako projektant na etacie, ale nie zarabiasz wiele, chcesz przejść na swoje, aby dowolnie dysponować swoim czasem, ale najpierw upewnić się, że będziesz w stanie znaleźć dobrych klientów i zarobić normalne pieniądze;

✅  Projektujesz wnętrza, na razie bardziej hobbystycznie, ale chcesz się zająć tym na poważnie i chcesz wejść profesjonalnie na rynek w dochodowej niszy projektowej;

✅  Jesteś już w świecie nieruchomości, zajmujesz się home stagingiem, ale możesz też projektować i chcesz z sukcesem wprowadzić tę usługę na rynek i nauczyć się zdobywać na nią klientów.

Masz pytania?

Super! Lubię odpowiadać na pytania! 

Napisz do mnie (Email)

Lub skontaktuj się na:

Instagramie | Messengerze | lub SMS

Zadzwoń 602-193-384

OFERTA NIE DO ODRZUCENIA

Stwórz ofertę projektową, której nie oprze się żaden inwestor

Dla projektantów i architektów wnętrz, którzy chcą z sukcesem podbić rynek projektowania wnętrz inwestycyjnych i dobrze na tym zarobić 💸